Waar te bestellen Barbie tas Chihuahua?

+41 stemmen
305 x bekeken
gevraagd 11 november 2016 in Tassen door Jeffrey
Ja, waar kan je dat nou bestellen? We zoeken barbie tas chihuahua maar we weten niet waar. We willen het goedkoop en hoeft geen topkwaliteit te zijn, als het maar gewoon barbie tas chihuahua is.

7 Antwoorden

+99 stemmen
beantwoord 1 januari 1970 door Moos
 
Beste antwoord
http://barbie-tas-chihuahua.yourplaza.nl zo moeilijk is dat niet, google is your friend
+85 stemmen
beantwoord 11 november 2016 door Firdaws
Bedoel je zoiets:

Barbie tas Chihuahua

+82 stemmen
beantwoord 11 november 2016 door Geertje
Top te zien dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.tassen-voordeel.nl/category/7974/8755/barbie-artikelen.html
+71 stemmen
beantwoord 11 november 2016 door Luc
Ik heb even voor je gezocht, wist niet dat er zoveel van waren:
http://barbie-tas-chihuahua.online-winkeltje.nl
+61 stemmen
beantwoord 11 november 2016 door Chris
+49 stemmen
beantwoord 11 november 2016 door Hassan
Hmmm, cooll, barbie tas chihuahua vind ik zelf ook wel wat eigenlijk :P

Google is your friend:

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10058127/voordelig-barbie-tas-chihuahua.html

32,291 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

35,672 gebruikers

...