Waar kan je deze Ratelgeweer zilver 43 cm bestellen?

+3 stemmen
664 x bekeken
gevraagd 27 november 2016 in Speelgoed door Tijs
Dit (ratelgeweer zilver 43 cm) staat op mijn verlanglijstje, weet iemand waar ik dat kan bestellen?

7 Antwoorden

+89 stemmen
beantwoord 27 november 2016 door Z
 
Beste antwoord
Ratelgeweer zilver 43 cm
+85 stemmen
beantwoord 27 november 2016 door Eliz
+83 stemmen
beantwoord 27 november 2016 door Bastiaan
Hopla, Veel te kiezen, makkelijk te bestellen.
http://ratelgeweer-zilver-43-cm.istats.nl
+79 stemmen
beantwoord 1 januari 1970 door Phil
Ratelgeweer zilver 43 cm kun je ook hier kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/8480/8487/cowboy-speelgoed.html

.. zoals je ziet hebben ze meerdere soorten en maten.
+70 stemmen
beantwoord 27 november 2016 door Malika
+58 stemmen
beantwoord 1 januari 1970 door Meike

32,498 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

37,049 gebruikers

...