Waar kan ik Elektrische kassa met boodschappen kopen?

+2 stemmen
368 x bekeken
gevraagd 2 december 2016 in Speelgoed door Kristel
Ik kan hem nergens vinden, wie weet waar ik elektrische kassa met boodschappen kan bestellen?

6 Antwoorden

+96 stemmen
beantwoord 2 december 2016 door Mare
Elektrische kassa met boodschappen
+95 stemmen
beantwoord 2 december 2016 door Yigit
 
Beste antwoord
Ok, om elektrische kassa met boodschappen te vinden is niet zo heel moeilijk lijkt me, volgens mij gewoon hier online te kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10076275/voordelig-elektrische-kassa-met-boodschappen.html
+91 stemmen
beantwoord 2 december 2016 door Jayant
+91 stemmen
beantwoord 2 december 2016 door Sylvano
Ik denk dat je hier wel wat vind, zo te zien lekker goedkoop ook
 http://elektrische-kassa-met-boodschappen.online-winkeltje.nl
+82 stemmen
beantwoord 2 december 2016 door Jennie
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://elektrische-kassa-met-boodschappen.istats.nl
+58 stemmen
beantwoord 2 december 2016 door Salim
Fijn te zien dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.speelgoed-voordeel.nl/category/8480/10152/winkeltje-spelen.html

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

49,531 gebruikers

...