Waar kan ik dit Speelgoed Volkswagen T1 groene bus 15 cm bestellen?

+6 stemmen
823 x bekeken
gevraagd 6 december 2016 in Speelgoed door Laurien
Vorige maand gingen we in het winkelcentrum kijken voor speelgoed volkswagen t1 groene bus 15 cm maar niemand verkocht het, weet iemand waar we speelgoed volkswagen t1 groene bus 15 cm online kunnen kopen?

6 Antwoorden

+95 stemmen
beantwoord 6 december 2016 door Leana
 
Beste antwoord
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar speelgoed volkswagen t1 groene bus 15 cm is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/8367/10068/auto-schaalmodellen.html
+90 stemmen
beantwoord 6 december 2016 door Bracha
+86 stemmen
beantwoord 6 december 2016 door Annemarijn
Speelgoed Volkswagen T1 groene bus 15 cm
+70 stemmen
beantwoord 6 december 2016 door Guusje
+57 stemmen
beantwoord 6 december 2016 door Mats
Hai,, kijk hier eens, staan genoeg leuke dingen zo te zien.
http://speelgoed-volkswagen-t1-groene-bus-15-cm.istats.nl
+54 stemmen
beantwoord 6 december 2016 door Jorden

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

46,420 gebruikers

...