Waar kunnen we Rode toeter van plastic 8 cm bestellen?

+10 stemmen
774 x bekeken
gevraagd 13 december 2016 in Speelgoed door Haroun
Van de week zijn we speciaal gaan shoppen voor rode toeter van plastic 8 cm,, nou we hadden beter thuis kunnen blijven:( Nergens te vinden en nog regen ook Weet iemand waar we dit kunnen kopen? rode toeter van plastic 8 cm

5 Antwoorden

+97 stemmen
beantwoord 13 december 2016 door Eef
 
Beste antwoord
+95 stemmen
beantwoord 13 december 2016 door Steffie
Bedoel je zoiets:

Rode toeter van plastic 8 cm

+83 stemmen
beantwoord 13 december 2016 door Sietze
+76 stemmen
beantwoord door Semin
Goed te vernemen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.speelgoed-voordeel.nl/category/8376/12151/toeters.html
+58 stemmen
beantwoord 13 december 2016 door Jelka

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...