Waar kan ik Kerst Mini micro LED verlichting op batterij bestellen?

+14 stemmen
717 x bekeken
gevraagd 21 december 2016 in Kerstmis door Jamila
Voor een (hopelijk) mooi prijsje willen we kerst mini micro led verlichting op batterij kopen, weet iemand waar we dat kunnen kopen?

7 Antwoorden

+96 stemmen
beantwoord 21 december 2016 door Ties
 
Beste antwoord
Ok, om kerst mini micro led verlichting op batterij te vinden is niet zo heel moeilijk lijkt me, volgens mij gewoon hier online te kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10076554/voordelig-kerst-mini-micro-led-verlichting-op-batterij.html
+93 stemmen
beantwoord 21 december 2016 door Wilhelmus
Kerst Mini micro LED verlichting op batterij
+77 stemmen
beantwoord 21 december 2016 door Meryam
+74 stemmen
beantwoord 21 december 2016 door Froukje
+61 stemmen
beantwoord 21 december 2016 door Merijn
Ik denk dat je hier wel wat vind, zo te zien lekker goedkoop ook
 http://kerst-mini-micro-led-verlichting-op-batterij.online-winkeltje.nl
+60 stemmen
beantwoord 21 december 2016 door Linn
+43 stemmen
beantwoord 21 december 2016 door Dyani

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...