Waar kan ik dit Ninja Turtles zwembandjes kopen?

+14 stemmen
883 x bekeken
gevraagd 2 april 2017 in Speelgoed door Gianluca
Dit (ninja turtles zwembandjes ) staat op ons verlanglijstje, weet iemand waar we dat kunnen kopen?

7 Antwoorden

+98 stemmen
beantwoord 1 januari 1970 door Drago
 
Beste antwoord
Ninja Turtles zwembandjes
+88 stemmen
beantwoord 2 april 2017 door Idris
Tja, als je hier kijkt dan denk ik dat je wel gevonden hebt wat je zocht.
http://www.speelgoed-voordeel.nl/category/8378/10066/zwembandjes-opblaas.html
+79 stemmen
beantwoord 2 april 2017 door Roel
+74 stemmen
beantwoord 2 april 2017 door Remy
+48 stemmen
beantwoord 2 april 2017 door Amalia
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://ninja-turtles-zwembandjes.istats.nl
+46 stemmen
beantwoord 2 april 2017 door Cees
Lol, hoeveel soorten en maten? http://ninja-turtles-zwembandjes.yourplaza.nl

33,101 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

40,609 gebruikers

...