Planes zwembandjes voor kinderen 51 cm waar te koop?

+42 stemmen
894 x bekeken
gevraagd 2 mei 2017 in Speelgoed door Lexie
Dit (planes zwembandjes voor kinderen 51 cm) staat op mijn verlanglijstje, weet iemand waar ik dat kan bestellen?

6 Antwoorden

+79 stemmen
beantwoord 2 mei 2017 door Lulu
 
Beste antwoord
Planes zwembandjes voor kinderen 51 cm
+66 stemmen
beantwoord 2 mei 2017 door Yushua
+63 stemmen
beantwoord 2 mei 2017 door Brahim
Planes zwembandjes voor kinderen 51 cm kun je ook hier kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/8378/10066/zwembandjes-opblaas.html

.. zoals je ziet hebben ze meerdere soorten en maten.
+60 stemmen
beantwoord 2 mei 2017 door Amelia
+41 stemmen
beantwoord 2 mei 2017 door Vico
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://planes-zwembandjes-voor-kinderen-51-cm.istats.nl

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

47,401 gebruikers

...