Waar kan ik Frozen zwembandjes voor kinderen van 3 tot 6 jaar bestellen?

+20 stemmen
784 x bekeken

6 Antwoorden

+83 stemmen
beantwoord 3 mei 2017 door Saskia
 
Beste antwoord
Ok, om frozen zwembandjes voor kinderen van 3 tot 6 jaar te vinden is niet zo heel moeilijk lijkt me, volgens mij gewoon hier online te kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10085814/voordelig-frozen-zwembandjes-voor-kinderen-van-3-tot-6-jaar.html
+81 stemmen
beantwoord 3 mei 2017 door Nev
Frozen zwembandjes voor kinderen van 3 tot 6 jaar
+59 stemmen
beantwoord 3 mei 2017 door Ja
+49 stemmen
beantwoord 3 mei 2017 door Gianluca
+47 stemmen
beantwoord 3 mei 2017 door Ayesha

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

46,260 gebruikers

...