Waar kan je dit kopen: Chenilledraad kleuren 30 cm 200 stuks?

+46 stemmen
227 x bekeken
gevraagd 14 mei 2017 in Waar te koop door Chanella
Niet in een winkel maar op internet wil ik Chenilledraad kleuren 30 cm 200 stuks bestellen, niet te duur graag, waar? wie o wie?

6 Antwoorden

+94 stemmen
beantwoord 14 mei 2017 door Hector
 
Beste antwoord
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar chenilledraad kleuren 30 cm 200 stuks is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/12578/16005/chenille-draad.html
+82 stemmen
beantwoord 14 mei 2017 door Marit
+78 stemmen
beantwoord 14 mei 2017 door Fransje
Chenilledraad kleuren 30 cm 200 stuks
+70 stemmen
beantwoord 14 mei 2017 door Younes
+57 stemmen
beantwoord 14 mei 2017 door Elizan
Ik heb even voor je gezocht, wist niet dat er zoveel van waren:
http://chenilledraad-kleuren-30-cm-200-stuks.online-winkeltje.nl
+49 stemmen
beantwoord 14 mei 2017 door Abbygail

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

48,473 gebruikers

...