Waar te koop Chenilledraad kleuren 30 cm 30 stuks?

+8 stemmen
856 x bekeken
gevraagd 14 mei 2017 in Waar te koop door Anouk
Ik kan hem nergens vinden, wie weet waar ik chenilledraad kleuren 30 cm 30 stuks kan bestellen?

7 Antwoorden

+99 stemmen
beantwoord 14 mei 2017 door Bent
 
Beste antwoord
Chenilledraad kleuren 30 cm 30 stuks

Bedank me later maar
+95 stemmen
beantwoord 14 mei 2017 door Diana
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar chenilledraad kleuren 30 cm 30 stuks is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/12578/16005/chenille-draad.html
+85 stemmen
beantwoord 14 mei 2017 door Ewan
+78 stemmen
beantwoord 14 mei 2017 door Marilou
+71 stemmen
beantwoord 14 mei 2017 door Jozua
+67 stemmen
beantwoord 14 mei 2017 door Yana
Aangezien je op zoek bent naar chenilledraad kleuren 30 cm 30 stuks zou ik hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10083431/voordelig-chenilledraad-kleuren-30-cm-30-stuks.html
+57 stemmen
beantwoord 14 mei 2017 door Indi
Hai,, kijk hier eens, staan genoeg leuke dingen zo te zien.
http://chenilledraad-kleuren-30-cm-30-stuks.istats.nl

33,119 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

40,682 gebruikers

...