Waar te koop Chenilledraad kleuren 30 cm 25 stuks?

+4 stemmen
55 x bekeken
gevraagd 14 mei 2017 in Waar te koop door Imma
Voor een (hopelijk) mooi prijsje wil ik chenilledraad kleuren 30 cm 25 stuks kopen, weet iemand waar ik dat kan kopen?

6 Antwoorden

+85 stemmen
beantwoord 14 mei 2017 door Lindsey
 
Beste antwoord
Chenilledraad kleuren 30 cm 25 stuks
+71 stemmen
beantwoord 14 mei 2017 door Nova
+65 stemmen
beantwoord 14 mei 2017 door Fae
Ik heb even voor je gezocht, wist niet dat er zoveel van waren:
http://chenilledraad-kleuren-30-cm-25-stuks.online-winkeltje.nl
+54 stemmen
beantwoord 14 mei 2017 door Geertje
+47 stemmen
beantwoord door Arush
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://chenilledraad-kleuren-30-cm-25-stuks.istats.nl
+42 stemmen
beantwoord 14 mei 2017 door Marlin
Chenilledraad kleuren 30 cm 25 stuks kun je ook hier kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/12578/16005/chenille-draad.html

.. zoals je ziet hebben ze meerdere soorten en maten.

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

46,184 gebruikers

...