Waar kan je deze Pinguin zwemband 64 cm kopen?

+30 stemmen
655 x bekeken
gevraagd 30 mei 2017 in Speelgoed door Willem
Vandaag gingen we in het winkelcentrum kijken voor pinguin zwemband 64 cm maar niemand verkocht het, weet iemand waar ik pinguin zwemband 64 cm online kan kopen?

6 Antwoorden

+96 stemmen
beantwoord 30 mei 2017 door Vayenne
 
Beste antwoord
+94 stemmen
beantwoord 30 mei 2017 door Si
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar pinguin zwemband 64 cm is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/8378/8437/opblaasbare-banden.html
+79 stemmen
beantwoord 30 mei 2017 door Nehir
Pinguin zwemband 64 cm
+75 stemmen
beantwoord 30 mei 2017 door Sira
+46 stemmen
beantwoord 30 mei 2017 door Ciara
Welkom op deze site!
Neem hier eens een kijkje;
http://www.speelgoed-voordeel.nl/category/8378/8437/opblaasbare-banden.html
+41 stemmen
beantwoord 30 mei 2017 door Julien
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://pinguin-zwemband-64-cm.istats.nl

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

45,331 gebruikers

...