Opblaasbare zwembandjes schildpad geel voor kinderen waar te koop?

+37 stemmen
225 x bekeken
gevraagd 29 juni 2017 in Speelgoed door Dylan
Van de week speciaal gaan shoppen voor opblaasbare zwembandjes schildpad geel voor kinderen ,, nou had beter thuis kunnen blijven :( Nergens te vinden!! Weet iemand waar ik dit kan bestellen? opblaasbare zwembandjes schildpad geel voor kinderen

6 Antwoorden

+90 stemmen
beantwoord 29 juni 2017 door Jamie
 
Beste antwoord
Hai,, kijk hier eens, staan genoeg leuke dingen zo te zien.
http://opblaasbare-zwembandjes-schildpad-geel-voor-kinderen.istats.nl
+84 stemmen
beantwoord 29 juni 2017 door Cristina
Opblaasbare zwembandjes schildpad geel voor kinderen
+76 stemmen
beantwoord 29 juni 2017 door Milay
Fijn te lezen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.speelgoed-voordeel.nl/category/8378/10066/zwembandjes-opblaas.html
+62 stemmen
beantwoord 29 juni 2017 door Salah
Ok, om opblaasbare zwembandjes schildpad geel voor kinderen  te vinden is niet zo heel moeilijk lijkt me, volgens mij gewoon hier online te kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10087368/voordelig-opblaasbare-zwembandjes-schildpad-geel-voor-kinderen.html
+48 stemmen
beantwoord 29 juni 2017 door Princess
http://opblaasbare-zwembandjes-schildpad-geel-voor-kinderen.yourplaza.nl zo moeilijk is dat niet, google is your friend
+40 stemmen
beantwoord 29 juni 2017 door Ender

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

49,420 gebruikers

...