Opblaasbare zwembandjes schildpad geel voor kinderen waar te koop?

+37 stemmen
225 x bekeken
gevraagd 29 juni in Speelgoed door Dylan
Van de week speciaal gaan shoppen voor opblaasbare zwembandjes schildpad geel voor kinderen ,, nou had beter thuis kunnen blijven :( Nergens te vinden!! Weet iemand waar ik dit kan bestellen? opblaasbare zwembandjes schildpad geel voor kinderen

7 Antwoorden

+93 stemmen
beantwoord 29 juni door Jamie
 
Beste antwoord
Hai,, kijk hier eens, staan genoeg leuke dingen zo te zien.
http://opblaasbare-zwembandjes-schildpad-geel-voor-kinderen.istats.nl
+85 stemmen
beantwoord 29 juni door Cristina
Opblaasbare zwembandjes schildpad geel voor kinderen
+78 stemmen
beantwoord 29 juni door Milay
Fijn te lezen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.speelgoed-voordeel.nl/category/8378/10066/zwembandjes-opblaas.html
+62 stemmen
beantwoord 29 juni door Salah
Ok, om opblaasbare zwembandjes schildpad geel voor kinderen  te vinden is niet zo heel moeilijk lijkt me, volgens mij gewoon hier online te kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10087368/voordelig-opblaasbare-zwembandjes-schildpad-geel-voor-kinderen.html
+49 stemmen
beantwoord 29 juni door Princess
http://opblaasbare-zwembandjes-schildpad-geel-voor-kinderen.yourplaza.nl zo moeilijk is dat niet, google is your friend
+40 stemmen
beantwoord 29 juni door Ender

32,282 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

35,601 gebruikers

...