Waar kan je deze Kinder plastic slee Bob-model rood kopen?

+12 stemmen
129 x bekeken
gevraagd 30 juni 2017 in Speelgoed door Jessie
We kunnen hem nergens vinden, wie weet waar we kinder plastic slee bob-model rood kunnen kopen?

6 Antwoorden

+90 stemmen
beantwoord 30 juni 2017 door Joan
 
Beste antwoord
Ik heb even voor je gezocht, wist niet dat er zoveel van waren:
http://kinder-plastic-slee-bob-model-rood.online-winkeltje.nl
+84 stemmen
beantwoord 30 juni 2017 door Jaymian
+75 stemmen
beantwoord 30 juni 2017 door Barend
Bedoel je zoiets:

Kinder plastic slee Bob model rood

+71 stemmen
beantwoord 30 juni 2017 door Kerem
+42 stemmen
beantwoord 30 juni 2017 door Frans
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://kinder-plastic-slee-bob-model-rood.istats.nl
+40 stemmen
beantwoord 30 juni 2017 door Janneke
Tja, als je hier kijkt dan denk ik dat je wel gevonden hebt wat je zocht.
http://www.speelgoed-voordeel.nl/category/8379/10757/slee-voor-kinderen.html

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

49,408 gebruikers

...