Waar kan ik dit Kunst Orchidee tak 100 cm wit bestellen?

+17 stemmen
499 x bekeken
gevraagd 7 juli 2017 in Feestartikelen door Pjotr
Niet in een winkel maar op internet willen we Kunst Orchidee tak 100 cm wit kopen, niet te duur graag, waar? wie o wie?

6 Antwoorden

+84 stemmen
beantwoord 7 juli 2017 door Isabella
 
Beste antwoord
Bedoel je zoiets:

Kunst Orchidee tak 100 cm wit

+82 stemmen
beantwoord 7 juli 2017 door Oliwia
+71 stemmen
beantwoord 7 juli 2017 door Devyn
+59 stemmen
beantwoord 7 juli 2017 door Anne-Roos
Kunst Orchidee tak 100 cm wit kun je ook hier kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/12589/14716/kunstbloemen.html

.. zoals je ziet hebben ze meerdere soorten en maten.
+51 stemmen
beantwoord 7 juli 2017 door Nesrine
+40 stemmen
beantwoord 7 juli 2017 door Indie
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://kunst-orchidee-tak-100-cm-wit.istats.nl

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

46,268 gebruikers

...