Waar te bestellen Kunst Lisianthus tak 85 cm paars?

+16 stemmen
208 x bekeken
gevraagd 7 juli in Feestartikelen door Djevano
Niet in een winkel maar op internet wil ik Kunst Lisianthus tak 85 cm paars kopen, niet te duur graag, waar? wie o wie?

7 Antwoorden

+94 stemmen
beantwoord 7 juli door Jantje
 
Beste antwoord
+84 stemmen
beantwoord 7 juli door Diana
Kunst Lisianthus tak 85 cm paars
+80 stemmen
beantwoord 7 juli door Joaquin
+70 stemmen
beantwoord 7 juli door Dariush
+70 stemmen
beantwoord 7 juli door Silvijn
+68 stemmen
beantwoord 7 juli door Yulia
Kunst Lisianthus tak 85 cm paars kun je ook hier kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/12589/14716/kunstbloemen.html

.. zoals je ziet hebben ze meerdere soorten en maten.

32,489 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

37,004 gebruikers

...