Waar kan je deze Boetseer klei bruin 50 gram bestellen?

+3 stemmen
507 x bekeken
gevraagd 12 augustus 2017 in Waar te koop door Dany
Dit (boetseer klei bruin 50 gram) staat op ons verlanglijstje, weet iemand waar we dat kunnen kopen?

6 Antwoorden

+98 stemmen
beantwoord 12 augustus 2017 door Nathana
 
Beste antwoord
Ik denk dat je hier wel wat vind, zo te zien lekker goedkoop ook
 http://boetseer-klei-bruin-50-gram.online-winkeltje.nl
+92 stemmen
beantwoord 12 augustus 2017 door Alberto
Prettig te lezen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.viavoordeel.nl/category/8380/8455/boetseer-klei.html
+81 stemmen
beantwoord 12 augustus 2017 door Lily
Boetseer klei bruin 50 gram
+51 stemmen
beantwoord 12 augustus 2017 door Steffen
+47 stemmen
beantwoord 12 augustus 2017 door Stefanie
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar boetseer klei bruin 50 gram is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/8380/8455/boetseer-klei.html
+44 stemmen
beantwoord 12 augustus 2017 door Rayyaan

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

48,473 gebruikers

...