Waar kunnen we Plastic komodo varaan 16.5 cm bestellen?

+8 stemmen
584 x bekeken
gevraagd 28 augustus in Speelgoed door Izabel
Van de week speciaal gaan shoppen voor plastic komodo varaan 16.5 cm,, nou had beter thuis kunnen blijven :( Nergens te vinden!! Weet iemand waar ik dit kan bestellen? plastic komodo varaan 16.5 cm

7 Antwoorden

+92 stemmen
beantwoord 28 augustus door Linde
 
Beste antwoord
LoL, waarom wil je plastic komodo varaan 16.5 cm kopen?... ontopic, neem hier eens een kijkje

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10091004/voordelig-plastic-komodo-varaan-165-cm.html
+83 stemmen
beantwoord 28 augustus door Kayra
Plastic komodo varaan 16.5 cm
+80 stemmen
beantwoord 28 augustus door Muhammad
Goed te zien dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.speelgoed-voordeel.nl/category/8480/15828/dierentuin-speelgoed.html
+61 stemmen
beantwoord 28 augustus door Mees
Hai,, kijk hier eens, staan genoeg leuke dingen zo te zien.
http://plastic-komodo-varaan-16-5-cm.istats.nl
+54 stemmen
beantwoord 28 augustus door Fien
+48 stemmen
beantwoord 28 augustus door John
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://plastic-komodo-varaan-16-5-cm.online-winkeltje.nl
+40 stemmen
beantwoord 28 augustus door Aliyana

32,453 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

36,770 gebruikers

...