Waar kan je Plastic Afrikaanse olifant 16 cm kopen?

+27 stemmen
327 x bekeken
gevraagd 28 augustus 2017 in Speelgoed door Mirza
We lezen hier en daar over plastic afrikaanse olifant 16 cm, weet iemand waar ik dat kan bestellen?

7 Antwoorden

+83 stemmen
beantwoord 28 augustus 2017 door Robin
 
Beste antwoord
Kijk hier maar eens:
Plastic Afrikaanse olifant 16 cm
+83 stemmen
beantwoord 28 augustus 2017 door Chi
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://plastic-afrikaanse-olifant-16-cm.online-winkeltje.nl
+54 stemmen
beantwoord 28 augustus 2017 door Julius
+46 stemmen
beantwoord 28 augustus 2017 door Danyar
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar plastic afrikaanse olifant 16 cm is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/8480/15828/dierentuin-speelgoed.html
+43 stemmen
beantwoord 28 augustus 2017 door Amine
Hai,, kijk hier eens, staan genoeg leuke dingen zo te zien.
http://plastic-afrikaanse-olifant-16-cm.istats.nl
+42 stemmen
beantwoord 1 januari 1970 door Ralf
Hmmm, cooll, plastic afrikaanse olifant 16 cm vind ik zelf ook wel wat eigenlijk :P

Google is your friend:

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10090987/voordelig-plastic-afrikaanse-olifant-16-cm.html
+41 stemmen
beantwoord 28 augustus 2017 door Salah

33,128 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

40,734 gebruikers

...