Waar kan je dit bestellen: Elektrisch keyboard voor kids?

+18 stemmen
736 x bekeken
gevraagd 15 september 2017 in Speelgoed door Mason
Niet in een winkel maar op internet wil ik Elektrisch keyboard voor kids kopen, niet te duur graag, waar? wie o wie?

7 Antwoorden

+91 stemmen
beantwoord 15 september 2017 door Teresa
 
Beste antwoord
Hmmm, cooll, elektrisch keyboard voor kids vind ik zelf ook wel wat eigenlijk :P

Google is your friend:

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10091344/voordelig-elektrisch-keyboard-voor-kids.html
+79 stemmen
beantwoord 15 september 2017 door Roel
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://elektrisch-keyboard-voor-kids.online-winkeltje.nl
+74 stemmen
beantwoord 15 september 2017 door Onur
Kijk hier maar eens:
Elektrisch keyboard voor kids
+55 stemmen
beantwoord 15 september 2017 door Tess
Welkom op deze site!
Neem hier eens een kijkje;
http://www.speelgoed-voordeel.nl/category/8376/12147/keyboards-pianos.html
+52 stemmen
beantwoord 15 september 2017 door Ellinor
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar elektrisch keyboard voor kids is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/8376/12147/keyboards-pianos.html
+43 stemmen
beantwoord 15 september 2017 door Deon
+42 stemmen
beantwoord 15 september 2017 door Nisanur
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://elektrisch-keyboard-voor-kids.istats.nl

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

45,347 gebruikers

...