Cars strandbal 27 cm waar te koop?

+28 stemmen
425 x bekeken
gevraagd 17 september 2017 in Speelgoed door Ingmar
Voor een (hopelijk) mooi prijsje willen we cars strandbal 27 cm kopen, weet iemand waar we dat kunnen kopen?

6 Antwoorden

+83 stemmen
beantwoord 17 september 2017 door Georgios
 
Beste antwoord
Cars strandbal 27 cm
+83 stemmen
beantwoord 17 september 2017 door Rivka
Ok, om cars strandbal 27 cm te vinden is niet zo heel moeilijk lijkt me, volgens mij gewoon hier online te kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10091010/voordelig-cars-strandbal-27-cm.html
+72 stemmen
beantwoord 17 september 2017 door Aimy
+63 stemmen
beantwoord 17 september 2017 door Xabi
+56 stemmen
beantwoord 17 september 2017 door F
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://cars-strandbal-27-cm.online-winkeltje.nl
+50 stemmen
beantwoord 17 september 2017 door Yaman
Prettig te vernemen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.speelgoed-voordeel.nl/category/8378/8438/opblaasbare-ballen.html

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

46,268 gebruikers

...