Waar kan je Kinder huissokken grijs/wit kopen?

+26 stemmen
407 x bekeken
gevraagd 7 oktober in Waar te koop door Yva
Gisteren gingen we even kijken in het centrum voor kinder huissokken grijs/wit maar niemand verkocht het, weet iemand waar we kinder huissokken grijs/wit ergens online kan kopen?

7 Antwoorden

+95 stemmen
beantwoord 7 oktober door Juliano
 
Beste antwoord
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://kinder-huissokken-grijs-wit.istats.nl
+81 stemmen
beantwoord 7 oktober door Jamey
Kan je hier kopen:
Kinder huissokken grijs/wit
+81 stemmen
beantwoord 7 oktober door Ylva
Ik denk dat je hier wel wat vind, zo te zien lekker goedkoop ook
 http://kinder-huissokken-grijs-wit.online-winkeltje.nl
+67 stemmen
beantwoord 7 oktober door Naud
+60 stemmen
beantwoord 7 oktober door Zooey
+54 stemmen
beantwoord 7 oktober door Nisrin
Kinder huissokken grijs/wit kun je ook hier kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/16785/16800/pantoffels-meisjes.html

.. zoals je ziet hebben ze meerdere soorten en maten.

32,291 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

35,678 gebruikers

...