Waar kan ik Kinder huissokken wit/blauw bestellen?

+7 stemmen
148 x bekeken
gevraagd 7 oktober 2017 in Waar te koop door Zeger
Gisteren gingen we even kijken in het centrum voor kinder huissokken wit/blauw maar niemand verkocht het, weet iemand waar we kinder huissokken wit/blauw ergens online kan kopen?

6 Antwoorden

+93 stemmen
beantwoord 7 oktober 2017 door Jasmine
 
Beste antwoord
+76 stemmen
beantwoord 7 oktober 2017 door Salima
Kinder huissokken wit/blauw
+57 stemmen
beantwoord 7 oktober 2017 door Esther
Ik denk dat je hier wel wat vind, zo te zien lekker goedkoop ook
 http://kinder-huissokken-wit-blauw.online-winkeltje.nl
+57 stemmen
beantwoord 7 oktober 2017 door Nikolai
+56 stemmen
beantwoord 7 oktober 2017 door Amara
Prettig te lezen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.viavoordeel.nl/category/16785/16800/pantoffels-meisjes.html
+55 stemmen
beantwoord 7 oktober 2017 door Kevser

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

48,544 gebruikers

...