Waar kan ik Meisjes sloffen met hartjes bestellen?

+36 stemmen
191 x bekeken
gevraagd 9 oktober 2017 in Waar te koop door Timon
Ja, waar kan je dat nou kopen? We zoeken meisjes sloffen met hartjes maar we weten niet waar. We willen het goedkoop en hoeft geen topkwaliteit te zijn, als het maar gewoon meisjes sloffen met hartjes is.

7 Antwoorden

+91 stemmen
beantwoord 9 oktober 2017 door Felien
 
Beste antwoord
Op zoek naar meisjes sloffen met hartjes,, hmmmmm,, al eens hier gekeken?

http://www.warenhuis-shop.nl/category/16785/16800/pantoffels-meisjes.html
+87 stemmen
beantwoord 9 oktober 2017 door Efe
Kan je hier kopen:
Meisjes sloffen met hartjes
+85 stemmen
beantwoord 9 oktober 2017 door Thalia
+83 stemmen
beantwoord 9 oktober 2017 door Pavel
+44 stemmen
beantwoord 9 oktober 2017 door Finnley
+42 stemmen
beantwoord 9 oktober 2017 door Philip
Ik heb even voor je gezocht, wist niet dat er zoveel van waren:
http://meisjes-sloffen-met-hartjes.online-winkeltje.nl
+41 stemmen
beantwoord 9 oktober 2017 door Nuria
Ok, om meisjes sloffen met hartjes te vinden is niet zo heel moeilijk lijkt me, volgens mij gewoon hier online te kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10077458/voordelig-meisjes-sloffen-met-hartjes.html

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

45,139 gebruikers

...