Waar kunnen we Ninja Turtles t-shirt met rode mouwtjes bestellen?

+23 stemmen
275 x bekeken
gevraagd 29 oktober 2017 in T-shirts door Gabri
Dit (ninja turtles t-shirt met rode mouwtjes) staat op mijn verlanglijstje, weet iemand waar ik dat kan kopen?

6 Antwoorden

+96 stemmen
beantwoord 29 oktober 2017 door Christel
 
Beste antwoord
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://ninja-turtles-t-shirt-met-rode-mouwtjes.istats.nl
+93 stemmen
beantwoord door Flip
Ninja Turtles t shirt met rode mouwtjes
+76 stemmen
beantwoord 29 oktober 2017 door Sjors
+74 stemmen
beantwoord 29 oktober 2017 door Stephanie
LoL, waarom wil je ninja turtles t-shirt met rode mouwtjes kopen?... ontopic, neem hier eens een kijkje

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10086648/voordelig-ninja-turtles-t-shirt-met-rode-mouwtjes.html
+47 stemmen
beantwoord 29 oktober 2017 door Dylan
+40 stemmen
beantwoord 29 oktober 2017 door Henrike

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

49,501 gebruikers

...