Waar kan je Jongens huissokken met streep zwart bestellen?

+24 stemmen
900 x bekeken
gevraagd 10 november in Waar te koop door Pearl
We lezen hier en daar over jongens huissokken met streep zwart, weet iemand waar wij dat kunnen kopen?

7 Antwoorden

+93 stemmen
beantwoord 10 november door Nanne
 
Beste antwoord
+80 stemmen
beantwoord 10 november door Ferron
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://jongens-huissokken-met-streep-zwart.istats.nl
+80 stemmen
beantwoord 10 november door Chevano
Kijk hier maar eens:
Jongens huissokken met streep zwart
+59 stemmen
beantwoord 10 november door Kajetan
+52 stemmen
beantwoord 10 november door Ethan

32,273 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

35,556 gebruikers

...