Waar kan je Jongens huissokken met streep zwart bestellen?

+23 stemmen
901 x bekeken
gevraagd 10 november 2017 in Waar te koop door Pearl
We lezen hier en daar over jongens huissokken met streep zwart, weet iemand waar wij dat kunnen kopen?

5 Antwoorden

+92 stemmen
beantwoord 10 november 2017 door Nanne
 
Beste antwoord
+80 stemmen
beantwoord 10 november 2017 door Ferron
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://jongens-huissokken-met-streep-zwart.istats.nl
+79 stemmen
beantwoord 10 november 2017 door Chevano
Kijk hier maar eens:
Jongens huissokken met streep zwart
+59 stemmen
beantwoord 10 november 2017 door Kajetan
+52 stemmen
beantwoord 10 november 2017 door Ethan

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

48,299 gebruikers

...