Waar kan je Turquoise hoofdband met bloem voor meisjes kopen?

+22 stemmen
718 x bekeken
gevraagd 22 november 2017 in Feestartikelen door Isabella
Voor een (hopelijk) mooi prijsje wil ik turquoise hoofdband met bloem voor meisjes kopen, weet iemand waar ik dat kan kopen?

6 Antwoorden

+93 stemmen
beantwoord 22 november 2017 door Thijs
 
Beste antwoord
Bedoel je zoiets:

Turquoise hoofdband met bloem voor meisjes

+92 stemmen
beantwoord 22 november 2017 door Abdulkadir
+91 stemmen
beantwoord 22 november 2017 door Brynn
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://turquoise-hoofdband-met-bloem-voor-meisjes.online-winkeltje.nl
+88 stemmen
beantwoord 22 november 2017 door Angeline
Hai,, kijk hier eens, staan genoeg leuke dingen zo te zien.
http://turquoise-hoofdband-met-bloem-voor-meisjes.istats.nl
+52 stemmen
beantwoord 22 november 2017 door Faya
Ok, om turquoise hoofdband met bloem voor meisjes te vinden is niet zo heel moeilijk lijkt me, volgens mij gewoon hier online te kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10079028/voordelig-turquoise-hoofdband-met-bloem-voor-meisjes.html
+43 stemmen
beantwoord 22 november 2017 door H
Goed te vernemen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.feestartikelen-shop.nl/category/17267/17285/haarbanden-kinderen.html

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

45,326 gebruikers

...