Waar kan ik dit Dames kersttrui navy met wit bestellen?

+45 stemmen
774 x bekeken
gevraagd 11 januari in Carnavalskleding door Arendje
Vandaag gingen we in het winkelcentrum kijken voor dames kersttrui navy met wit maar niemand verkocht het, weet iemand waar ik dames kersttrui navy met wit online kan kopen?

7 Antwoorden

+99 stemmen
beantwoord 11 januari door Jayro
 
Beste antwoord
+96 stemmen
beantwoord 11 januari door Deborah
Tja, als je hier kijkt dan denk ik dat je wel gevonden hebt wat je zocht.
http://www.kostuum-voordeel.nl/category/16817/17742/kersttruien-dames.html
+91 stemmen
beantwoord 11 januari door Dillen
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://dames-kersttrui-navy-met-wit.istats.nl
+90 stemmen
beantwoord 11 januari door Jazz-Lynn
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://dames-kersttrui-navy-met-wit.online-winkeltje.nl
+85 stemmen
beantwoord 11 januari door Rayhan
Dames kersttrui navy met wit
+70 stemmen
beantwoord 1 januari 1970 door Luc
LoL, waarom wil je dames kersttrui navy met wit kopen?... ontopic, neem hier eens een kijkje

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10070859/voordelig-dames-kersttrui-navy-met-wit.html

33,128 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

40,725 gebruikers

...