Waar kunnen we Kersttrui zwart met mopshond voor dames/heren bestellen?

+50 stemmen
568 x bekeken
gevraagd 12 januari in Carnavalskleding door Johanna
Kersttrui zwart met mopshond voor dames/heren. Dat willen we. Maar kan iemand mij zeggen waar we dit kunnen kopen?

6 Antwoorden

+88 stemmen
beantwoord 12 januari door Linsey
 
Beste antwoord
Bedoel je zoiets:

Kersttrui zwart met mopshond voor dames/heren

+87 stemmen
beantwoord door anoniem
Top te lezen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.kostuum-voordeel.nl/category/16817/17742/kersttruien-dames.html
+83 stemmen
beantwoord 12 januari door Mihrimah
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://kersttrui-zwart-met-mopshond-voor-dames-heren.istats.nl
+60 stemmen
beantwoord 12 januari door Rochelle
LoL, waarom wil je kersttrui zwart met mopshond voor dames/heren kopen?... ontopic, neem hier eens een kijkje

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10095246/voordelig-kersttrui-zwart-met-mopshond-voor-dames-heren.html
+52 stemmen
beantwoord 12 januari door Kayne
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://kersttrui-zwart-met-mopshond-voor-dames-heren.online-winkeltje.nl
+40 stemmen
beantwoord 12 januari door Skip

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

45,356 gebruikers

...