Waar kan je dit kopen: Rode kerst ski trui?

+50 stemmen
404 x bekeken
gevraagd 3 dagen geleden in Carnavalskleding door Julan
Niet in een winkel maar op internet wil ik Rode kerst ski trui bestellen, niet te duur graag, waar? wie o wie?

7 Antwoorden

+88 stemmen
beantwoord 3 dagen geleden door Samy
 
Beste antwoord
Rode kerst ski trui
+87 stemmen
beantwoord 3 dagen geleden door Nuno
Hai,, kijk hier eens, staan genoeg leuke dingen zo te zien.
http://rode-kerst-ski-trui.istats.nl
+59 stemmen
beantwoord 3 dagen geleden door Nona
Die kan je hier vinden : http://rode-kerst-ski-trui.yourplaza.nl
+52 stemmen
beantwoord 3 dagen geleden door Fenne
Top te zien dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.kostuum-voordeel.nl/category/16817/17742/kersttruien-dames.html
+46 stemmen
beantwoord 3 dagen geleden door Arshan

32,777 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

38,665 gebruikers

...