Waar kan ik dit Sloggi dames light short wit kopen?

+4 stemmen
739 x bekeken
gevraagd 20 januari in Ondergoed door Melanie
Niet in een winkel maar op internet wil ik Sloggi dames light short wit bestellen, niet te duur graag, waar? wie o wie?

6 Antwoorden

+98 stemmen
beantwoord 20 januari door Huibert
 
Beste antwoord
Hmmm, cooll, sloggi dames light short wit vind ik zelf ook wel wat eigenlijk :P

Google is your friend:

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10072931/voordelig-sloggi-dames-light-short-wit.html
+93 stemmen
beantwoord 20 januari door Kelsey
Sloggi dames light short wit
+77 stemmen
beantwoord 20 januari door Alejandro
+65 stemmen
beantwoord 20 januari door Simone
Top te zien dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.ondergoed-voordeel.nl/category/16819/17526/shorts-dames.html
+59 stemmen
beantwoord 20 januari door Franka
Ik denk dat je hier wel wat vind, zo te zien lekker goedkoop ook
 http://sloggi-dames-light-short-wit.online-winkeltje.nl
+53 stemmen
beantwoord 20 januari door Ace
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://sloggi-dames-light-short-wit.istats.nl

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

48,543 gebruikers

...