Sloggi dames light short zwart waar te bestellen?

+24 stemmen
899 x bekeken
gevraagd 20 januari in Ondergoed door Geert
Ik kan hem nergens vinden, wie weet waar ik sloggi dames light short zwart kan kopen?

5 Antwoorden

+90 stemmen
beantwoord 20 januari door Jaya
 
Beste antwoord
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://sloggi-dames-light-short-zwart.istats.nl
+77 stemmen
beantwoord 20 januari door Denisha
Sloggi dames light short zwart
+68 stemmen
beantwoord 20 januari door Elizan
Tja, als je hier kijkt dan denk ik dat je wel gevonden hebt wat je zocht.
http://www.ondergoed-voordeel.nl/category/16819/17526/shorts-dames.html
+53 stemmen
beantwoord 20 januari door Ralf
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://sloggi-dames-light-short-zwart.online-winkeltje.nl
+41 stemmen
beantwoord 20 januari door Sanne

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

45,330 gebruikers

...