Waar te bestellen Metalen fietsmand in het zwart?

+38 stemmen
847 x bekeken
gevraagd 11 februari in Waar te koop door Rocky
We willen onze metalen fietsmand in het zwart vervangen, weten jullie een adresje waar we dat goedkoop kunnen bestellen?

5 Antwoorden

+93 stemmen
beantwoord 11 februari door Rayven
 
Beste antwoord
+87 stemmen
beantwoord 11 februari door Suheyla
Metalen fietsmand in het zwart
+68 stemmen
beantwoord 11 februari door Kye
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://metalen-fietsmand-in-het-zwart.istats.nl
+49 stemmen
beantwoord 11 februari door Amara
Goed te lezen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.viavoordeel.nl/category/18623/18641/fietsmanden.html
+45 stemmen
beantwoord 11 februari door Pem
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://metalen-fietsmand-in-het-zwart.online-winkeltje.nl

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

49,380 gebruikers

...