Waar kan je dit bestellen: Fiets kettingslot oranje?

+35 stemmen
285 x bekeken
gevraagd 12 februari in Oranje versiering door Maciej
Gisteren ging ik even kijken in het centrum voor fiets kettingslot oranje maar niemand verkocht het, weet iemand waar ik fiets kettingslot oranje ergens online kan bestellen?

7 Antwoorden

+95 stemmen
beantwoord 12 februari door Zainab
 
Beste antwoord
Fiets kettingslot oranje

Bedank me later ;)
+61 stemmen
beantwoord 12 februari door Jelke
Ik zie dat je ze eenvoudig kan bestellen, dat je het zelf niet gezien hebt...

http://fiets-kettingslot-oranje.online-winkeltje.nl
+56 stemmen
beantwoord 12 februari door Lucien
+55 stemmen
beantwoord 12 februari door Indie
+45 stemmen
beantwoord 1 januari 1970 door Lissa
Hmmm, cooll, fiets kettingslot oranje vind ik zelf ook wel wat eigenlijk :P

Google is your friend:

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10085484/voordelig-fiets-kettingslot-oranje.html
+42 stemmen
beantwoord 12 februari door Dwayne
Goed te lezen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.oranje-voordeel.nl/category/18623/18639/fietssloten.html

33,128 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

40,725 gebruikers

...