Waar kan je dit bestellen: Waterschoenen voor kinderen groen maat 35/36?

+33 stemmen
380 x bekeken
gevraagd 16 februari in Waar te koop door Ot
Ik wil mijn waterschoenen voor kinderen groen maat 35/36 vervangen, weten jullie een adresje waar ik dat goedkoop kan bestellen?

6 Antwoorden

+96 stemmen
beantwoord 16 februari door Aydin
 
Beste antwoord
+78 stemmen
beantwoord 16 februari door Linsey
Kan je hier kopen:
Waterschoenen voor kinderen groen maat 35/36
+77 stemmen
beantwoord 16 februari door Romano
+68 stemmen
beantwoord 16 februari door Dion
Ok, om waterschoenen voor kinderen groen maat 35/36 te vinden is niet zo heel moeilijk lijkt me, volgens mij gewoon hier online te kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10098465/voordelig-waterschoenen-voor-kinderen-groen-maat-35-36.html
+62 stemmen
beantwoord 16 februari door Nisrin
+43 stemmen
beantwoord door Yushua
Hopla, Veel te kiezen, makkelijk te bestellen.
http://waterschoenen-voor-kinderen-groen-maat-35-36.istats.nl

34,048 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...