Waar kan ik Grote maten blauwe kersttrui met kerstman bestellen?

+12 stemmen
635 x bekeken
gevraagd 18 februari in Carnavalskleding door Brechtje
Niet in een winkel maar op internet wil ik Grote maten blauwe kersttrui met kerstman kopen, niet te duur graag, waar? wie o wie?

6 Antwoorden

+83 stemmen
beantwoord 18 februari door Rokus
 
Beste antwoord
Grote maten blauwe kersttrui met kerstman kun je ook hier kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/16817/17742/kersttruien-dames.html

.. zoals je ziet hebben ze meerdere soorten en maten.
+81 stemmen
beantwoord 18 februari door Kamil
Hopla, Veel te kiezen, makkelijk te bestellen.
http://grote-maten-blauwe-kersttrui-met-kerstman.istats.nl
+78 stemmen
beantwoord 18 februari door Kaja
Kijk hier maar eens:
Grote maten blauwe kersttrui met kerstman
+74 stemmen
beantwoord 18 februari door Nikodem
+57 stemmen
beantwoord 18 februari door Jeremy
+45 stemmen
beantwoord 18 februari door Jarle

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

48,353 gebruikers

...