Waar kan ik Waterschoenen voor kinderen roze maat 33/34 kopen?

+35 stemmen
565 x bekeken
gevraagd 2 maart in Waar te koop door Abi
Van de week zijn we speciaal gaan shoppen voor waterschoenen voor kinderen roze maat 33/34,, nou we hadden beter thuis kunnen blijven:( Nergens te vinden en nog regen ook Weet iemand waar we dit kunnen kopen? waterschoenen voor kinderen roze maat 33/34

7 Antwoorden

+90 stemmen
beantwoord 2 maart door Timur
 
Beste antwoord
Ik heb even voor je gezocht, wist niet dat er zoveel van waren:
http://waterschoenen-voor-kinderen-roze-maat-33-34.online-winkeltje.nl
+86 stemmen
beantwoord 2 maart door Cassandra
+84 stemmen
beantwoord 2 maart door Alessandra
Waterschoenen voor kinderen roze maat 33/34
+79 stemmen
beantwoord 2 maart door Nathalie
+76 stemmen
beantwoord 2 maart door Rachelle
+40 stemmen
beantwoord 2 maart door Anayah
http://waterschoenen-voor-kinderen-roze-maat-33-34.yourplaza.nl zo moeilijk is dat niet, google is your friend

33,929 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

44,345 gebruikers

...