Waar kan je dit kopen: Groen met wit college jacket voor heren?

6 Antwoorden

+97 stemmen
beantwoord 4 maart door Dewy
 
Beste antwoord
Fijn te lezen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.viavoordeel.nl/category/16834/18143/college-jackets.html
+81 stemmen
beantwoord 4 maart door Mozes
Bedoel je zoiets:

Groen met wit college jacket voor heren

+81 stemmen
beantwoord 4 maart door Laia
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://groen-met-wit-college-jacket-voor-heren.istats.nl
+67 stemmen
+63 stemmen
beantwoord 4 maart door Almina
LoL, waarom wil je groen met wit college jacket voor heren kopen?... ontopic, neem hier eens een kijkje

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10094327/voordelig-groen-met-wit-college-jacket-voor-heren.html
+45 stemmen
beantwoord 4 maart door Quintijn

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

49,328 gebruikers

...