Waar kunnen we Hello Kitty t-shirt grijs met roze kopen?

+24 stemmen
592 x bekeken
gevraagd 11 november 2015 in T-shirts door Ophelia
Gisteren ging ik even kijken in het centrum voor hello kitty t-shirt grijs met roze maar niemand verkocht het, weet iemand waar ik hello kitty t-shirt grijs met roze ergens online kan kopen?

7 Antwoorden

+98 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Maja
 
Beste antwoord
http://hello-kitty-t-shirt-grijs-met-roze.yourplaza.nl zo moeilijk is dat niet, google is your friend
+95 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Kaoutar
+91 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Emy
Kijk hier maar eens:
Hello Kitty t shirt grijs met roze
+85 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Ranya
Hello Kitty t-shirt grijs met roze kun je ook hier kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/8762/10885/hello-kitty-artikelen.html

.. zoals je ziet hebben ze meerdere soorten en maten.
+64 stemmen
beantwoord door Tanisha
+54 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Inssaf
+43 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Soufiane
Hmmm, cooll, hello kitty t-shirt grijs met roze vind ik zelf ook wel wat eigenlijk :P

Google is your friend:

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10062082/voordelig-hello-kitty-t-shirt-grijs-met-roze.html

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...