Waar te bestellen Gele paraplu met nylon stroken?

+35 stemmen
604 x bekeken
gevraagd 11 november 2015 in Verkleedkleding door Nihal
Vorige week gingen we in het centrum op zoek naar gele paraplu met nylon stroken maar helaas niet gevonden, weet iemand waar ik dat online kan bestellen?

6 Antwoorden

+77 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Rana
 
Beste antwoord
Gele paraplu met nylon stroken
+72 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Annelin
+69 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Ouiam
Prettig te zien dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.verkleedkleding-shop.nl/category/12341/12372/paraplus.html
+60 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Iyad
+49 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Mustafa
+46 stemmen
beantwoord 11 november 2015 door Lemar
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar gele paraplu met nylon stroken is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/12341/12372/paraplus.html

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

50,192 gebruikers

...