Waar kunnen we Groene dames laarzen bestellen?

+50 stemmen
849 x bekeken
gevraagd 13 november 2015 in Verkleedkleding door Silvano
Dit (groene dames laarzen) staat op ons verlanglijstje, weet iemand waar we dat kunnen kopen?

5 Antwoorden

+87 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Jody
 
Beste antwoord
Groene dames laarzen
+66 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Jayen
Hopla, Veel te kiezen, makkelijk te bestellen.
http://groene-dames-laarzen.istats.nl
+59 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Liese
Leuk te lezen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.verkleedkleding-shop.nl/category/11610/12159/dames-laarzen.html
+52 stemmen
beantwoord 1 januari 1970 door Milow
Lol, hoeveel soorten en maten? http://groene-dames-laarzen.yourplaza.nl
+41 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Teuntje

32,291 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

35,663 gebruikers

...