Waar kan ik Zwarte pumps Audrey met polkadots en strik bestellen?

+41 stemmen
225 x bekeken
gevraagd 13 november 2015 in Verkleedkleding door Jae
Ik ben op zoek naar zwarte pumps audrey met polkadots en strik, weet iemand misschien waar ik dat kan bestellen?

6 Antwoorden

+81 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Marleen
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar zwarte pumps audrey met polkadots en strik is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/11610/12158/dames-schoenen-pumps.html
+80 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Mik
 
Beste antwoord
Ik denk dat je hier wel wat vind, zo te zien lekker goedkoop ook
 http://zwarte-pumps-audrey-met-polkadots-en-strik.online-winkeltje.nl
+78 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Danny
Zwarte pumps Audrey met polkadots en strik
+78 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Vienne
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://zwarte-pumps-audrey-met-polkadots-en-strik.istats.nl
+65 stemmen
+45 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Bobby

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

49,396 gebruikers

...