Waar kan je dit bestellen: Gouden sandalen Goddess voor dames?

5 Antwoorden

+95 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Bodine
 
Beste antwoord
Ik heb even voor je gezocht, wist niet dat er zoveel van waren:
http://gouden-sandalen-goddess-voor-dames.online-winkeltje.nl
+91 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Skip
Kan je hier kopen:
Gouden sandalen Goddess voor dames
+68 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Arif
Hopla, Veel te kiezen, makkelijk te bestellen.
http://gouden-sandalen-goddess-voor-dames.istats.nl
+65 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Carina
Prettig te lezen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.verkleedkleding-shop.nl/category/11610/12158/dames-schoenen-pumps.html
+54 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Jelani

32,255 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

35,458 gebruikers

...