Waar kan je deze Kerstman laarzen bestellen?

+2 stemmen
581 x bekeken
gevraagd 13 november 2015 in Verkleedkleding door Pavel
Weten jullie waar we deze kunnen kopen?

6 Antwoorden

+90 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Mikki
 
Beste antwoord
+89 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Ismael
Kan je hier kopen:
Kerstman laarzen
+72 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Rosaline
Die kan je hier vinden : http://kerstman-laarzen.yourplaza.nl
+72 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Memphis
Tja, als je hier kijkt dan denk ik dat je wel gevonden hebt wat je zocht.
http://www.verkleedkleding-shop.nl/category/11610/12161/meer-party-schoenen.html
+56 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Katja
Ok, om kerstman laarzen te vinden is niet zo heel moeilijk lijkt me, volgens mij gewoon hier online te kopen:
http://www.warenhuis-shop.nl/product/10028876/voordelig-kerstman-laarzen.html
+51 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Karina
Hier vind je alle soorten en maten, ik denk dat je daar wel wat mee kan.
http://kerstman-laarzen.istats.nl

32,309 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

35,738 gebruikers

...