Plastic ring met verlichting waar te bestellen?

+1 stem
725 x bekeken
gevraagd 13 november 2015 in Verkleedkleding door Nikolaos
We kunnen hem nergens vinden, wie weet waar we plastic ring met verlichting kunnen kopen?

6 Antwoorden

+91 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Thimo
 
Beste antwoord
+78 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Faith
Tja, als je hier kijkt dan denk ik dat je wel gevonden hebt wat je zocht.
http://www.verkleedkleding-shop.nl/category/9617/11621/ringen.html
+77 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Jayson
Plastic ring met verlichting
+74 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Kiyomi
Soms gaat iets uit de handel bij een winkel maar plastic ring met verlichting is nog wel online te bestellen. Ik zou hier eens kijken:
http://www.warenhuis-shop.nl/category/9617/11621/ringen.html
+53 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Teunis
+40 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Annique
Daar hoefde ik niet lang voor te zoeken ;)
http://plastic-ring-met-verlichting.istats.nl

34,047 vragen

207,691 antwoorden

7 opmerkingen

47,405 gebruikers

...