Waar kan je dit bestellen: Sinterklaas kado verpakking?

+27 stemmen
455 x bekeken
gevraagd 13 november 2015 in Tassen door Yunus
Voor een (hopelijk) mooi prijsje wil ik sinterklaas kado verpakking kopen, weet iemand waar ik dat kan kopen? Ik zoek dus een online winkel!

7 Antwoorden

+93 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Xabi
 
Beste antwoord
Sinterklaas kado verpakking
+83 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Marcello
+80 stemmen
beantwoord 1 januari 1970 door Joan
Goed te vernemen dat iedereen zo positief antwoord geeft.
Snap sommige reacties soms niet.
Neem hier eens een kijkje
http://www.tassen-voordeel.nl/category/14569/14570/kado-verpakkingen-tasjes.html
+54 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Cihan
LoL, waarom wil je sinterklaas kado verpakking kopen?... ontopic, neem hier eens een kijkje

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10052070/voordelig-sinterklaas-kado-verpakking.html
+48 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Katie
+43 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Jesse
Hopla, Veel te kiezen, makkelijk te bestellen.
http://sinterklaas-kado-verpakking.istats.nl
+40 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Kane

33,110 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

40,646 gebruikers

...