Inpakpapier strepen waar te bestellen?

+28 stemmen
747 x bekeken
gevraagd 13 november 2015 in Feestartikelen door Junia
Ik lees hier en daar over inpakpapier strepen, weet iemand waar wij dat kan bestellen?

7 Antwoorden

+81 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Alvaro
 
Beste antwoord
Hmmm, cooll, inpakpapier strepen vind ik zelf ook wel wat eigenlijk :P

Google is your friend:

http://www.warenhuis-shop.nl/product/10056555/voordelig-inpakpapier-strepen.html
+79 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Jorg
Bedoel je zoiets:

Inpakpapier strepen

+77 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Boy
Op zoek naar inpakpapier strepen,, hmmmmm,, al eens hier gekeken?

http://www.warenhuis-shop.nl/category/14569/14571/kado-papier-inpak-papier.html
+73 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Moesa
Welkom hier, kijk op de volgende site ^^
http://inpakpapier-strepen.istats.nl
+60 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Amina
+46 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Lucenzo
Gewoon hier effe kijken: http://inpakpapier-strepen.yourplaza.nl
+41 stemmen
beantwoord 13 november 2015 door Mecx

32,471 vragen

160,373 antwoorden

7 opmerkingen

36,912 gebruikers

...